Trist blogg...

Ja, just nu känns denna blogg j*ligt trist.. men jag själv känner mig ganska trist oxå.. det går ju lixom hand i hand.. Just nu spenderar jag tiden i soffan och tycker synd om mig själv. Har såå ont, hoppas verkligen att n snart börjar verka, men han sa att det kunde ta ngn dag..

Varit på middag hos mami i dag med.. Inte illa att bli bjuden två dagar i följd ;) A jobbar över i dag med så det blir en ensam kväll i soffan.. Synd bara att det går så dåliga program på tv bara..

I morrn tror jag att vi kanske ska börja med hall golvet! Kommer bli super fint.. längtar tills våren också när vi ska sätta in en ny ytterdörr.. vitt i stället för brunt! Å, älskar verkligen renovering och att få det som man vill!

I dag är det ju 20knut så julen ska ju ut. Skulle gjort det redan i helgen, men mådde ju inte så bra. Får se om jag orkar ta tag i det i morrm. Behöver dock lite nya gardiner, blommor och så. Men vem vet blir kanske en tur till Em eller Sköna Gröna, måste komma ut lite.. får se vad som orkas med..

Tänker mycket på framtiden oxå.. så mycket som kommer att ändras. Längtar så tills den dagen bebis kikar ut. Dock längtar jag inte efter själva förlossningen. Lite panik över den om jag ska vara ärlig. Just nu läser jag allt jag kommer över.. lika bra att veta så mycket som möjligt, sån är jag! Tänker även mycket på praktiska saker, som vad jag vill ha för skötbord, säng, påslakan, vad det ska vara för färg på väggarna.. gardiner.. egentligen handlar alla mina tankar på ngt vis om denna stora förändring!

Häromdan frågade jag morfar om han hade kvar den vaggan som jag låg i som liten. Han sa några dagar senare att han hade hittat den.. och att jag skulle få låna den. Mormor låg även hon i den.. Mysigt med vagga!

Oj, det blev ett långt inlägg.. Är såå sugen på semla.. pratade med mamma om det förut och vi funderade på att äta det nu i kväll.. får ringa och höra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0