Lillgrodan sover på min mage!

Vilket är den sovställning som gäller för lilla fröken holmström. vaggan ratade hon redan första natten.. på min mage sover hon bäst å det är ju super mysigt. men ska ta å flytta in hennes säng i sovrummet så att hon kan sova i den, det gör hon ju i bland på dagarna.

i dag har vi haft besök .. först av lina och mattias och sen av evelina och majlis. annie fick ännu mer fina kläder, tack!

eftermiddagen har vi spenderat i loviseholm, där jag fick middag, mumma! å mer kläder till annie! :)

nu myser vi i soffan och ser på allsång.. å väntar på A som snart kommer, han har jobbat över. ser fram emot nästa vecka då han har semester.. ska bli superhärligt! hoppas på fint väder bara..

ne jobbigt att skriva med en hand.. ska se om jag kan lägga upp lite bilder i morrn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0