+ 1

Ja hur mycket vi än ställt in oss på att troligtvis gå över tiden så känns det allt lite konstigt.. Skulle ju haft ut min lilla skatt i går juh.. Men kan ju verkligen inte göra något åt det så det är väl bara att gilla läget och försöka ta vara på tiden innan. Känner mig dock så trött och otymplig så det blir inte många knop.. Ser ju ut att bli fint väder så en liten stund i solen kanske man kan orka med.. Försöka städa lite här hemma så att A slipper det när han kommer hem.. Sen ska jag ju vila mitt på dan oxå, ännu viktigare nu när det är fint väder.. lättare att svullna då.

Vår helg har varit sååå lång.. Beror väl på att man gått och längtat.. Sen har vi ju inte gjort så mycket mer än att fixat här hemma.. Det mesta på baksidan är nu färdigmålat, superskönt. Får väl se när vi ska börja lägga golvet på altanen, snart hoppas jag på. Men tror att svärfar måste komme en sväng för det var ngt som A behövde lite vägledning med, bra att ha tillgång till en snickare ;)

I går eftermiddag tog vi dock en liten sväng till Grebbestad.. åt langos och glass ;) Strosade runt lite på bryggorna och hade det mysigt.. Hittade en del fina klänningar med ingen ide att handla ngt nu.. tänker ju ändra min kroppsform inom en snar framtid, får vi hoppas i alla fall..

Ne nu kanske man skulle ta tag i ngt innan det är dags att krypa till sängs igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0