5 juni dags att bli faster!

Ja i dag har Adam och Hanna BF, men än så länge har jag inte hört ngt.. Får väl se när den lilla skrutten tänker komma ut! Förstår att Hanna börjar bli rastlös nu.. jag är ju det och ändå har jag 16 dagar till BF..

Efter gårdagen är vi än en gång Audi ägare.. Det blev en a6 årsmodell 04.. jag gillade den skarpt.. tog ett kort (inte det bästa) men här är den i alla fall!



Var ganska jobbigt att köra hela vägen från Karlstad men tog en fika paus hos Maria med familj, mys! Det blev även en tur in på Ikea, men vet ni vad. Jag handlade inte en enda pinal.. det är nog första gången det inträffar..

Just nu regnar det här men det ser ut att kunna spricka ut. Ska ta tag i min kusins studentkort, mamma ska dit på lördag. Själv känner jag att det blir för långt att åka, men en present ska han ju ha i alla fall. Lunch/fika med Carro ska oxå hinnas med.. sen är det ju vilan ;)

Har inga större planer för helgen, inte ofta det händer. Men skönt är det!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tror nog de dröjer några dagar innan skrutten vill se dagsljuset! Idag tänkte jag städa hela lägenheten, uppifrån o ner o hoppas på att de börjar göra ont så in i h*lvete. Haha!

2009-06-05 @ 10:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0