Fredag.. å fint väder, härligt! Dock hemma utan smärtor..

Oja, fortfarande hemma å mår som vanligt.. Lika bra att uppdatera tidigt eftersom jag vet att det är många som är nyfikna på hur det går för oss ;)

I dag är planerna helt lösa.. Blir väl en stund i solstolen i skuggan.. Göra en ny sats med rabarbersaft. Sen tänkte jag försöka ta mig in å se om det finns några uteblommor kvar, måste ju ha några till altanen. Men vi får väl se vad jag orkar med. Ska vila oxå, slarvade med det i går och i dag är jag ännu mer svullen..

Ut å äta i kväll kanske. .Får väl se vad som händer!

Lite bilder från vår båttur i tisdags

                             


Å så en magbild.. sprickfärdig..




KOM UT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0