Jag har blivit faster!

WIEE!!!! I morrse runt fem tiden (tror jag det var) blev jag faster till en liten flicka ;) Allt har gått bra! Just nu väntar jag på att få en mms bild på underverket! Vet inte längd och vikt än men uppdaterar under dagen.

Måste erkänna att jag blir lite avis, jag vill oxå ha min lilla skrutt hos mig. Jag får nöja mig med ett besök hos BM och lyssna på skrutten i dag!

Ne nu ska jag vila lite innan det är dags för BM... har i princip inte sovit ett skvatt i natt!

Later...

Kommentarer
Postat av: Katarina

Grattis Henny! Skönt att allt gått bra. Snart är det din tur. Kram på dig (Vi blir Edsbor om 3 veckor så kul)

2009-06-09 @ 07:59:23
URL: http://liljenkonvalj.blogg.se/
Postat av: Jenny

Grattis! Hälsa Adam och Hanna grattis från mig! Kram

2009-06-09 @ 08:16:21
Postat av: callo

va roligt!! Grattis ;)

2009-06-09 @ 08:55:43
URL: http://callo84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0