Ny bil??!!

Troligtvis blir det köp av en ny bil i dag, wiee! Får väl se om den håller måttet när vi får se den.. A slutar tidigt så vi ska möta upp han med bilen i Karlstad vid 15. Får väl se om det blir en sväng på Ikea eller om vi struntar i det! På vägen hem ska vi till Maria och ta en fika. hoppas jag i alla fall. Ska ringa henne å höra. Hon har ju köpt två ponnyar.. jag är ju visserligen ganska rädd för hästar men dessa små borde man ju kunna klappa lite.

Annars så blir det nog ganska lugnt i dag.. har inte sovit så mycket i natt.. Liten har verkligen rumlat runt i magen, plus alla sammandragningar. Känns verkligen på kroppen att det inte är så långt kvar. I dag är det bara 17 dagar kvar. till bf... Så soffan är en bra vän på dagarna..

Nu ska jag ta en dusch å se om det kan hjälpa mig å vakna..

Later...

Kommentarer
Postat av: Erika

Nu har jag ju varit inne och smygläst flera gånger och inte gissat.

Här kommer min kvalificerade gissning:



Kille, 23 juni (mitt på dagen), 3005g, 50cm



Du uppdaterar väl ang. fasterskapet också?

2009-06-04 @ 13:55:28
URL: http://rufus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0