Blev inte som jag tänkt..

Bara två timmars jobb i dag.. kände mig yr redan innan men bestämmde mig för att försäka. Men icke.. Så nu har jag tillbringat tre timmar i soffan och mår mycket bättre.. Ska ta mig en dusch och sen försöka få i mig lite mat..

Trots min yrsel tänker jag spendera kvällen hos Evelina, ska bli super!

Nu när jag legat i soffan har jag gått igenom vad vi ska inhandla innan bebis kommer i juni. Det är en del.. inte köpt spjälsäng och skötbord än, men vet vad jag vill ha i alla fall.. Sen är det ju mer än alla inköp.. namn, oro för förlossning, dop eller inte.. ja det finns mycket att fundera på.. tur att jag har en så underbar sambo att ventilera alla tankar, käslor och funderingar med..

nopp.. dusch.. å så ska jag ju ha ngt på mig i kväll oxå.. längtar efter att dra på mig vanliga jeans och en tight figursydd topp.. men det lär dröja.. min kropp har ju lindrigt uttryckt förändrat sig lite;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0