Bowling!

Just kommit hem från bowlingen.. mat och 4 serier spelade. Riktigt kul, men pappa vann ju som vanligt. Men är ganska nöjd med mitt spelande, över 100 i varje serie.. bättre än vanligt!

Hade en heldag med shopping i går.. å för ovanlighetens skulle fick jag tag i riktigt mycket.. I mina kassar låg det ett par svarta byxor, en jeans kjol, en blå topp, två svarta toppar, en turkos tunika, vitt linne, örghängen, å lite annat smått å gott! Hittade en sovpåse till den lille som jag var "tvungen" att köpa.. 


 A hittade sig en riktigt snygg vårjacka.. sen handlade han lite verktyg, inte lika kul. När vi vart på torp åkte vi till Strömstad där vi köpte bilbarnstol och skötväska. Sen blev det mat och trevligt sällskap hos Adam och Hanna.. pratade om allt som komma skall å jag tror det blir toppen.. mycket att se fram emot!


I dag har jag sytt gardiner.. å fixat här hemma.. Har ju gjort det mesta av grovgörat klart i barnrummet nu.. så en liten före och efter bild..

Före


Efter..

Nu är ju inte fönsterbrädet och elementet monterat än.. men visst blev det skillnad! Jag är super nöjd!

Ne nu ska jag fixa lite sen blir det kvällsfika hos Evelina och Jonas, en bra söndags tradition!

Ha en bra söndag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0