Redan onsdag..

vilket betyder att det bara är två dagar kvar att jobba.. sen helg, skönt! Har försökt att komma på vad jag vill bjuda på till lördan.. har lite funderingar men inte bestämt mig än. Blir nog bra i vilket fall. Synd bara att inte alla kan komma men ska bli super att träffa de som kan.. mat, skvaller och mys! Blir kanon. A är i norge på guttetur.. vilket i detta fall betyder skidresa med en massa öl skulle jag tro. . fre-sön..

Såg på Unga Mödrar förut.. blir lite irriterad när man ser det programmet i bland.. va då vägra byta på sitt barn bara för att det luktar.. då är man nog inte mogen för att bli mamma i alla fall.. I dag fick man även se en liten nyfödd... såg så mysigt ut!!

I morrn ska vi till BM.. ta en del prover.. mäta och lyssna på hjärtljud. Det är verkligen så mysigt! A missade ju sist gång så han ser verkligen framemot morgondagen..

Ne nu ska jag dricka lite kaffe!!

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0