Solen värmer..

ja i dag har det varit riktigt gott ute. Det är sånna här dagar som man är nöjd att man är ute på gården varje dag. Inte lika kul när det regnar och blåser men i dag var det kanon. Jobbade tidigt vilket som vanligt är jobbigt men samtidigt väldans skönt.. Har hunnit med ett besök hos tandhyginisten.. var ngn som man fick om man är gravid. Bra tänkte jag ännu ett försök att bota min rädsla. Gick bra, mest information och en kik på gaddarna, fick lite flour oxå.

Nu ska jag snart dra igång med middagslagning, varit så otroligt seriös genom att bjuda in både mina och A s föräldrar på middag i eftermiddag.. vet inte var det rycket kom ifrån. Svårt att välja vad man ska laga men har nu bestämmt mig för riktig husmanskost. Kålpudding, kokt potatis, sås, lingon och sallad. Hoppas det blir uppskattat, jag gillar det till tusen i alla fall.

Kanske dags att börja förbereda mat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0