Tisdag å solen skiner!

Vilket underbart väder det varit i dag.. man blir ju bra mer positiv av solsken. Promenad till bibliotek med barnen och nu i eftermiddag ett varv runt sjön med Evelina. Skulle egentligen varit på vattengym men det var inställt. Hoppas på nästa vecka.

Nu har jag tillbringat en stund med att skriva en omprövningsansökan kring HP. Posta den i morrn sen är det väl 4 veckors väntan på svar. Håller tummarna på att det ska gå . Men annars får det lösa sig i alla fall..

Nu ska jag inte göra många mer knop.. fick upp skåpen i tvättstugan. Skulle visat lite bilder men hittar inte sladden så ni får vänta lite..

I morrn blir det jobb och sen möte på försökringskassan f¨år se om man kan förstå sig på alla klurigheter kring föräldra dagar osv..

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: callo

du kan ju alltid ta föräldrapenning två månader innan bebben kommer, men det är iof ganska tråkigt att "slösa" på dagarna.. Hur är det annars? vi får ta en fika runt påsk om du har tid! Kram

2009-03-17 @ 20:59:43
URL: http://callo84.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo, visst kan man det men jag vill nog spara på dagarna, är ju skönt att ha sen. Men om jag nu inte skulle få igenom 100% så ska jag fylla upp med semester. Funkar ju det med. Allt är bara bra. Själv?? Självklart, en fika låter kanon. Hör av dig när du anländer till de dalslänska skogarna ;) Kramar

2009-03-19 @ 18:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0