God morgon måndag!

Känns så konstigt att vara hemma på en måndag.. kan fortfarande inte förstå att jag inte ska jobba på så länge.. undar hur det ska gå.. Skönt att vara hemma nu i alla fall. Har massor med saker som jag vill få ordning på innan liten kommer.. Sen kommer jag på nya saker att grejja med här hemma oxå.. Funderar lite på vad dagen i dag ska innehålla. En röjjning här hemma står först på tur.. Sen funderar jag på att byta gardiner i sovrummet, får se om det blir gjort. Lite målning ska jag väl oxå hinna med.. I eftermiddag kommer A hem tidigare eftersom det är föräldragrupp..

Annars så är det ganska fullt upp denna vecka. Svärmor ville ha med mig till stan en dag.. På torsdag ska vi "springa" Vårruset! Sen ska det förberedas för A´s kalas på fredag. Sen ska vi ju ha släktkalas nästa helg oxå.. mycket nu!  Får väl se om jag gör ngt i Säbyn oxå, annars ska vi i alla fall lägga en heldag i helgen.. tror att det då kanske blir tapetsering i sovrum.. Om nu tapeterna har kommit...

ne.. nu är det väl dags att ta tag i dagen..

Kommentarer
Postat av: Madde

Ojoj låter som du har fullt upp.. Låter som allt detta du ska göra måste vara tyngre och jobbigare än att jobba på en förskola. För de måste vara jobbigt att stå på knä i x antal timmar för att lägga golv, sen stå och måla men som sagt vad vet jag. Tycker bara de känns väldigt märkligt att man orkar sånt men inte jobba..

2009-05-04 @ 21:19:03
URL: http://linkan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0