Grattis älskling!



Andreas med sin 30 års present... Även Evelina i bild ;)
 
Dock jobbar han över i dag så det blir inget firande. Tänkte baka en morotskaka som vi kan smaska på när han kommer hem.. det är ju en av hans favoriter.

I dag har det varit en lugn dag.. hade lite besök i natt som ville fira A, vaknade av att de körde med motorsågar utanför. Blev rädd trots att jag visste om att de skulle komma... Så det blev en stunds tjatande mitt i natten, men det var trevligt! Magnus har ju blivit pappa så det blev lite barnprat oxå.. En liten flicka blev det. Så nu ska jag handla ngt sött till den lilla.
Målat lite och middag hos föräldrarna har jag dock hunnit med. Nu tänkte jag packa en liten väska för i morrn åker jag och Marie till Göteborg en sväng. Hälsa på Evelina och även en fika hos Callo. Blir att vi stannar till torsdag. Ska bli mysigt!

ne om jag skulle ta tag i bakningen.. men först ringa Evelina!

Tjing...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0