Oj då...

såg nu att jag inte bloggat på hela helgen.. Så går det när man har fullt upp.. 

30 års kalaset för A blev riktigt lyckat.. Hade lagat en del mat och till det bjöds det på vin, öl och dricka. Även en del snaps. A fick prestentkort av vännerna, ska äntligen köpa sig ett nytt spö.. ngt han verkligen behöver. Av mig fick han ett camo sett. Byxor, jacka, keps och vantar. Han blev såå glad. Alltid kul att ge bort ngt som man vet att han gillar. Han gick runt i byxorna stora delar av kvällen ;) Framåt 2 gav sig gästerna hemåt och jag landade i sängen helt slut! Orkar lixom inte med sånt längre..

Lördagen var hur lugn som hellst.. Jag var såå trött och kände mig bakis. Orkade i alla fall dra oss i väg till en Auktion där jag ropade in en fotölj.. supernöjd! Resten av dagen spenderades i soffan.. Läänge sen vi hade en sån dag, men skönt var det!

I går var det dock full rulle igen. Tapetsering av sovrummet i Säbyn stod på schemat.. Å det blev så fint! Vi börjar bli duktiga på tapetsering nu, jag och A! Pappa åkte under tiden hem och lagade middag,, supergott! När vi kom hem målade vi lite på framsidan och sen tog vi en sväng till skogen. Jag brukar vanligtvis inte vilja följa med på olika jakter med någon gång brukar det bli. Bäverjakt var det i går, ganska ok i alla fall och det blev ju en bäver.. Kan dock inte förstå A som tycker att jakt är livet.. Men alla är vi olika! Blev en mysig kväll i alla fall!

I dag är det inga större planer på G.. mer än att jag ska måla lite.. barnet kommer födas med en pensel i handen ;) Sen är det ju det vanliga med tvätt, matlagning osv.. Föräldragrupp i eftermiddag oxå..

 Ska försöka lägga upp lite bilder sen oxå.. men i vanlig ordning hittar jag ju inte sladden till kameran.

later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0