Söndag morgon!

Inte alls sugen på att ge mig ut i dag, riktigt höstväder är det! Men just nu sitter jag i soffan, nya braskaminen är tänd och kaffet upphällt, ganska ok morgon i alla fall! Andreas har just åkt i väg, han och J-E ska till Norge på älgjakt, inte hemma förrän på fredag, kommer kännas super kontigt att vara själv. Men jag och Annie får väl se till att hitta på lite på dagarna så att de inte blir så långa. I dag vet jag inte riktigt vad som händer, hade tänkt att träffa familjen lite, pappa åker ju i kväll. Sen tror jag att As systerdöttrar är här och de ville sälja jultidningar, får handla lite ;)

Ne nu ska jag spana lite på hotell i GBG, får nog bli en tur dit i december, hade ju tänkt att Annie skulle få vara hos mormor eller farmor men hon får följa med, blir lättast så. Mycket som redan är uppbokat tyvärr..

Later..

Kommentarer
Postat av: Callo

jag har alltid ett rum ledigt annars. :)

2009-10-04 @ 15:08:44
Postat av: Henny

Tackar ;) Evelina å Jonas ska oxå med så vi letar vidare.. Håller med dig om Me & I kläderna, mycket fint. Spanat in ett par moln sparkbyxor som Annie måste ha.. ;)

2009-10-04 @ 22:55:27
URL: http://hennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0