Edsmarknan

Konstigt detta med marknan, det är ngt speciellt. Man har sååå sjukt många minnen. Både från barndomen men även från alla marknadsfester. Livet har ju ändrat sig på många olika vis. I dag ska vi in och kika lite, med barnvagn och vår älskade plutt. Förra vårmarknaden gick jag med jättemage och knödde mig fram. Kan inte förstå att man är förälder.. Fortfarande så overkligt. I kväll blir det ingen utgång för vår del, egentligen var det jag som hade tänkt att gå ut men hoppar över det och tar en grillafton här hemma i stället. Skulle tro att jag och Marie får i oss en del i alla fall, brukar ju vara gott duktiga på de ;)

Ne få på sig lite kläder, packa skötväskan och invänta A som är och skjuter. Sen ska vi göra marknan..


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0