m a l l g r o d a

Vecka två bestämde jag mig för att ge det ett försök.. nu 13 veckor senare är jag i mål. Förstår ni jag har klarat av de. 7,6 kg har försvunnit och jag mår bättre än någonsinn. Men det är nu utmaningen börjar, att det ska hålla sig på en jämn nivå. Nu ska jag åka varannan vecka ett tag, så man får total koll på hur mycket man kan smaska i sig. Sen är det ju alltid kul att få umgås med de andra tjejerna som va SÅÅÅ duktiga i dag. Vi hade tillsammans på en vecka gått ner 4.9 :) Så jag kan varmt rekomendera Viktväktarna.

Nu ska jag fixa lite här hemma innan jag tar kvällen. I morrn vet jag inte vad som händer, men ut ska vi om de e fint väder!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Heej!



Ja Öland var helt underbart! Det kändes nästan som att man var utomlands! Vi bodde på Böda (Böda sand camping) Finaste stranden jag vart på i Sverige, helt klart! Och camping var verkligen jätte charmig med goda restauranger. Men vi bodde ju i tält. Finns även fina stugor att bo i också, eller husvagn? =) Vad hade ni tänkt? Gå in på hemsidan och kika lite www.bodasand.se (Gå in på "om oss" och sedan "bildgalleri", så kan du se lite bilder)



2010-04-15 @ 18:18:20
URL: http://charlottis.blogg.se/
Postat av: Charlotte

"Sveriges solsäkraste plats

Norra Öland är enligt SMHI den solsäkraste platsen i Sverige de senaste fem åren."



Kan ju inre bli så mycket bättre : )

2010-04-15 @ 18:20:20
URL: http://charlottis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0