tröttis!

Åh.. musten gick helt ur mig. Annie somnade tidigt (tidigare än vanligt) så jag passade på att ta ett varv med damsugaren och skura. Såå skönt att ha det gjort. När jag ändå var i farten blev dörrarna avtorkade och så försvann dammet som låg lite här och var. Det går ju grymt mkt fortare när man inte har en liten kring benen.

Andreas jobbar över och kommer hem först om en timme. Hade tänk baka ngt mer har noll inspiration. Får väl fixa iordning ngn kvällsmat i alla fall.

Sitter å funderar på vad jag ska ge A när han fyller, är ju om två veckor. Lite ideer har jag, men ingen jätte bra. Får spana vidare. Vi firar ju sju år nästa vecka oxå, SJU år, galet vad fort de går. Det har vi lite planer för, men vi ska fira det lite i efterhand, får se om det blir som vi tänkt...

Föräldragrupp, piggelin besök, middag i Säbyn och lååång skogspromenad är det vi har pysslat med i dag.

En hel del "gå träning" blir det oxå. Hon är så söt där hon står och svajar, vågar lixom inte ha stegen. Tre är fortfarande rekordet.

I morrn blir Annie tio månader. Undrar hur vi ska fira detta?? Fika med gudföräldrarna och kikande på elden kanske <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0