Då var helgen över!

I en rasande fart kom måndagen igen. Denna helgen har vi hunnit med.
*Att fira svärmor och gå på Bullarerevyn (lika proffsig som alltid)
*Lämna Annie över natten, hon hade varit snäll. Men oj va jobbigt det var att åka, trodde inte jag skulle känna så starkt, men så här efteråt är det skönt att första gången är gjord. Nu vet man att det går kanon ;) Tack igen mamma och pappa. Är så glad för att ni alltid ställer upp!
*Firat Marie ;) Där bjöds det på god mat och trevligt sällskap. Marie fick även en av askarna ;)
* Firat LIAM på hans 1-års dag (glömde fota kortet jag gjorde). Annie fick smaka både på varmkorv och glass, är det kalas för polaren så är det. Martina och Tommy hade fixat ett superkalas. Kul!

Så mycket kalas har det blivit. Men trots det har jag fixat maten ganska bra, lite över på lördagen men det är det värt. Ska bli kul å se hur det går på onsdag.

I dag har A sin lediga måndag. Han är just nu i skogen. När han kommer hem ska vi fixa lite i sovrummet, ska även in å handla lite. Byta ett par byxor och se om jag kan hitta ngt ljusaktigt att ha på väggarna. Ser ju helt kalt ut här hemma.

Ne. leta recept inför dagens middag!


Första mötet med en ballong!

Kommentarer
Postat av: martina

Aaw de va gulligt sagt. Va lite nervös innan faktiskt med tanke på att ja inte kan ett skit om va ungar gillar och vad man gör på kalas haha...

2010-02-02 @ 21:03:26
URL: http://larinaldo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0