Nästan fredag..

Haft en sån där bra dag i dag oxå, inne i en bra period nu ;) Började dagen med sovmorgon, härligt! Sen var jag mamma, pappa och Annie ute och handlade lite. EM hade fått in såå mycket fint. Kunde i vanlig ordning inte bestämma mig, får bli en tur dit till veckan.. Sén var jag hos Marika och fikade, var länge sen vi sågs nu. Mysigt!
När vi kom hem gjorde jag plättar till Annie (fick dock lite utbrott uder tiden, hatar att steka det och pannkakor) Annie älskade det ;) Tog ett låångt bad innan hon stupade i säng.

Nu är räkningarna betalda, trist, pengarna försvinner så snabbt. Men vad gör väl de när man är kär och lycklig.
Hade jag nu tagit ut fler dagar i veckan så hade det funnits mer, men nu har vi bestämt att försöka vara hemma länge. Man får ju trots allt ALDRIG tillbaka denna tiden. Går allt som vi planerat börjar jag inte jobba förän om ett år, låter härligt! Kollade runt igår och hittade massor av fina vårkläder så om några veckor åker vi en sväng och handlar lite.. Måste ju ha ngt till klassfesten oxå..

Funderar på om jag skulle rensa ur min garderob ngn dag, har så mycket som jag inte använder. Kanske skulle ta mig tid att lägga upp det på tradera, kanske är det ngn annan som gillar det.. Får se på de!

Ne nu ska jag hänga lite tvätt och göra mig lite kvällsmat. A jobbar sent men borde vara hemma om en timme.

Bjuder på en bild när Annie för första gången målade med fingerfärg!


Kommentarer
Postat av: N

Ska Marika o Davod ha igen? Vad mysigt med en tredje

<3 <3 <3

2010-02-26 @ 11:35:45
Postat av: Henny

Ojoj, va fel det kan bli. Det är en annan Marika som ska bli mamma. ;)

2010-02-26 @ 14:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0