Nervös

Börjar bli nervös inför morgondagens vägning redan nu, känns som om det gått bra denna veckan, men man vet ju aldrig. Måste bli ett minus annars blir jag såå besviken.Vill bli smal NU!

Dagen har varit mycket bra, vägt lillan nästan 9800g och nästan 78cm lång. Undrar vart detta ska sluta. Nu hade hon visserligen börjat plana ut i vikten men växer på längden gör hon i en rasande takt. Kommer väl bli 2m eller nåt. Men hon följer i alla fall sina kurvor och allt annat var bra. Hon fick en jätte fin sång/rams bok, kul! Evelina var med oss och efteråt gick vi ett varv runt sjön i det underbara vårvädret. Var ju heelt underbart med lite solsken i det bleka ansiktet. Fick sms från Sara, men då kände jag att jag inte orkade åka in till ed igen, trist men man kan inte vara med på allt.

I morrn blir det piggelin, ska bli najs. Sen om vädret är ok går nog jag och Cissi en promenad.

Ne nu ska jag fixa lite kvällsmat innan det är dags att landa i soffan.

Hoppas på en god natts sömn och att Annie inte får några biverkningar av svinis sprutan.

Ne.. hopp i myskläder nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0