- ettusensjuhundra gram

Så.. visst dör ni snart av nyfikenhet av att veta hur det gick i går?? (Säkert inte så många som bryr sig, kanska oviktigt för andra, men såå viktigt för mig) Så vill ni veta?? minus ettkommasju kilo. -1.7 kg På en vecka. Åh va det känns bra. Då är det värt det. och ändå har jag inte alls tyckt det varit jobbigt, tänkt lite mer på vad jag ätit och hoppat över kaffebröd och godis (för det mesta i alla fall)

Så vad händer i dag då?? A jobbar sent som vanligt på torsdagar. Så jag åker till Säbyn, ska bli bjuden på middag. Ryktas om kålpudding, mummmmma. En av mina absoluta favoriter.

Tänkte jag skulle få lite tips om vad jag ska skriva om.. Funderar på någon form av dagens eller veckans? Har
ngn en idee. Ni är ju trots allt många som läser bloggen.

Återkommer senare ;)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

jag har varit jätte nyfiken!!

GRATTIS!!:D Skit bra juu!

2010-01-21 @ 10:27:36
Postat av: Jenny

Härligt Henny! Jag kan bara hålla med om att jag undrade hur det gick..

2010-01-21 @ 16:43:48
Postat av: Henny

Tack va snälla ni är ;)

2010-01-21 @ 19:36:11
URL: http://hennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0