Åh vad jag mår bra!

Vilken härlig dag det varit hittils. Annies kompisar var här nu på förmiddagen. Vi skvallra, fikade och planerade fest, kan bli skoj! Verkligen superglad över att ha sånna härliga tjejer att vara mammaledig tillsammans med. Synd bara att de ska börja jobba (Sara har ju redan börjat) i maj. Men får försöka träffas på helgen och lediga dagar.För jag och Annie ska ju vara hemma lääänge ;)

Planerna för resten av dagen är att ta en sväng in till Ed, måste handla lite. Är sugen på en tur till Säbyn med. Kolla in de nya tapeterna.

Ne nu vaknade skrutten..


Kommentarer
Postat av: M.

Känner precis som du! :) Måste verkligen ta oss tid till sommaren på helgerna och åka bada ha picknick med mera och ses ofta ändå! Jag är ju ledig på vardagar ibland oxå då jag jobbat helg, de finns hopp! :)

2010-01-23 @ 08:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0