Glömmer ju helt bort...

Ja på helgerna glömmer jag helt bort att blogga.. Så vad har jag pysslat med då?? I fredags var det ju REA på EM, var där och fyndade en heel del. Blev nya gardiner till vardagsrum och tvättstuga. Fick även dukar, kuddar till utemöblerna.Supernöjd! Lagade lite extragod mat och myste framför tv med A. Härligt med kavalitetstid. Annie somnade ju så gott vid 19 ;) I lördags hade vi en typ städardag, fick städat hela huset. Bjöd oxå hem mamma, pappa och morfar på middag. Älggryta med potatis, gott var det! På kvällen stod bowling på schemat, gick väl inget vidare. Men det var kul att få träffas lite. Annie var med och hon gillade detta med discobowling, musik och massa blinkande lampor, kan ju inte bli bättre. Hon vandrade från famn till famn, stjäl dem mesta uppmärksamheten när hon är med. Hon älskar verkligen att umgås, social tjej vi fått. Härligt!

I går sydde jag klart gardiner till tvättstugan, de till vardagsrummet ska Anita hjälpa mig med, Det tackar jag för. Lite mer jobb med dom. Var i Loviseholm på middag. Sen gjorde vi nog inte så mycket mer. Jo föresten, upptäckte att vattnet till duschen fryst, suck. Får se hur det utvecklar sig. Hoppas bara det inte blir ngt som måste åtgärdas.

Denna veckan är helt fullspeckad med saker. I dag ska jag till Säbyn, låna dusch samt äta middag, gott! I morrn är det första gången på babysim, ska bli superkul. Onsdag piggelin samt vv i strömstad. En bra start på veckan.

Ne nu ska jag packa skötväskan å se om min lilla prinsessa kan tänka sig att vakna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0