Nu vandrar tomtarna ut igen...

Jepp, aningen trött på dessa små röda saker nu. Älskar visserligen julen och allt därtill. Men nu känner jag att det är dags att börja resa bort lite. I dag åkte alla tomtar och julblommor bort. Gardiner och stjärnor får vara kvar ett tag till. Måste köpa lite nytt oxå ;)

Annars har jag inte alls gjort så mycket i dag. Tränat på att krypa och sitta ;) Ätit mat och sovit, det är i alla fall vad Annie gjort. Tiden bara försvinner ¨på dagarna, det går åt så mycket tid för det vanliga. Sen vill gärna Annie att man ska "leka" med henne och det gör jag så gärna. Hon är verkligen inne i en underbar period, allt är bara bra. De sista dagarna har även maten fungerat toppen, lycklig! Sovvanorna är ju heeelt ok de med somnar vid 19 och vaknar vid 08, då äter hon visserligen en gång på natten, men ändå är såå skönt att få sova.

Så vad har resten av dagen att erbjuda då.. dricka upp kaffet och sen fixa lite innan skrutten vaknar. I kväll är vi bjudna till Evelina & Jonas på middag. Inte helt fel ;) Alltid så mycket godare att äta mat som ngn annan lagat. Så jag får väl se att få av mig mjukiskläderna och raggisarna och leta upp ngt mer respektabelt ;)

Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0