regler

ännu en bra dag med lilla familjen. Vi har hunnit med att bara på auktion och loppis. Kul, att kolla runt lite. I eftermiddags var vi oxå på Älgfarmen. Var riktigt kul, så söta var de små. Fick tillochmed klappa, mys. Å vår lilla bustjej tyckte det var jätte spännande!




Föresten har vi fått ett nytt barn. Annie har ju masat en del med maten den sista. Vi har haft massor med leksaker, mutat med både de ena och det andra. Men i måndags bestämde vi oss för att nu räcker det. Å vet ni vad, hon sitter fint och äter i lugn och ro. Vill ju hellst inte att hon ska äta välling förutom morgon och kväll och det gör hon inte. Skönt! Tredje natten hon sover i sitt rum oxå, saknar henne som attans med vi märker att hon sover mycket bättre. Vårt hjärta börjar bli stor! Å på måndag blir hon en räv, ångest, panik. Men jag är egentligen helt säkert på att det kommer bli bra.

Nu har jag laddat upp lite annonser på blocket, när vi köpte huset och inredde 2008 köpte vi mycket i ek. Nu vill vi ha vitt, vitt & vitt. Så jag hoppas att detta kan få byta hem så jag kan få vita möbler i stället.

Sänggavel, sänghylla och byrå. Kolla in blocket.se

Ne nu ska jag jaga in min man, han är ute och slåss med knotten och snickrar lite. Har fått för mig att jag vill ha upp en spalje med inbyggda blom & krydd lådor. Så A hjälper mig att förvärkliga det hela. Nice! Återkommer med resultat!

I morrn blir det dotter/mamma/mormor dag. Shopping på överby står på shemat, åh älskart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0