snart är det dags för DATE!

Haft ännu en härlig semesterdag med mina två, underbart!

Först åkte jag och Annie till Säbyn.
(Andreas lämnade vi hemma, han fick klippa gräs och trimma ;))
Först var vi hos Marfar, han ville att vi skulle titta igenom mormors kläder.
Jag fick en klänning, en skjorta, en väska och ett skärp.
Kul att ha ngt som påminner om henne. Får se om sakerna blir använda.
Skulle tro det!
Sen var kusin Kajsa snäll och klippte mig, TACK! Blev verkligen såå nöjd!

Hämtade upp A och åkte en tur till Grebbestad.
Där var det strålande sol så vi strosade på bryggorna.
Shoppade lite, åt langos och myste!

Nu i kväll har vi fixat inför festen i morrn.
Tror det blir kanon.
Så i morrn klockan 21 vill jag se er i Bästorp!


Sötnötarna, den större har fått för sig att spara till skägg, den 16/8 ska han tydligen raka sig.
Får väl se om han klarart..

Go Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0