sjukt fort!

Undrar lite var denna helgen tog vägen. Helt plötsligt var den borta.. eller snart är den det.

I Lördags var vi i Strömstad och firade Agnes och Hanna. Bjöds på smarrig tårta, i form av en kanin. Fick skapar lust så nu letar jag ideer till Annies 1år kalas. Blir tre stycken som det ser ut nu. Men jag gillar ju att baka. Måste få ut inbjudningarna till barnkalaset, kanske ska fixa med det i kväll ;) I lördags kväll var Evelina/Jonas & Marie/Jörgen här. Vi grillade, drack ett glas vin och spelade plump. En kanontrevlig kväll!

I dag har jag mest åkt runt. Först Säbyn, tvättade en maskin. Tack mamma! Sen tog vi en långpromenad och till sist en kopp kaffe. Sen tog vi en tur till Starlanda, hälsade på M & M. Finaste gravidmagen hade hon, åh vad jag längtar 8 augusti är BF. MYS! Blir allt aningen sugen, men än så länge får det räcka med Annie. Tog en gen(läs sen)väg hem. Hamnade i Loviseholm där det bjöds på nybakade tekakor. Så nu har vi gamska precis kommit hem. A nattar Annie, men undrar om de inte somnar båda två.. låter nästan så ;)

Ne nu ska jag spana vidare på tårt-ideer.

Återkommer nog sen med lite bilder!

So Long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0