Besök av bank..

I dag blev jag glad över att solen inte sken, hur f*n kan man va de tänker väl ni.. Jo då syns inte all skit på våra fönster. Banken har varit här i dag och värderat om huset, hade kännts sådär om de sett hur smutsiga våra fönster är, visserligen var de inte det de skulle kolla på men ändå. De tyckte i alla fall att allt såg bra ut. Ska bli kul å se om det blir ngn skillnad i månadskonstnad.

Annies nya tid att gå upp är sex, SEX, 6, ja ni fattar. As-tidigt om jag ska vara ärlig. Men man får ju gjort en del i alla fall.

Just nu sover mina två hjärtan middag och jag fixar med försäkringskassan, kollar och planerar. Även fixat lite med tradera saker, måste skicka iväg lite i dag, kul!

Hamnar ju så lätt på olika klädsidor oxå.. på tal om det -0.2 i går med. De går bra!

Lite jag vill ha från HM


GE MIG SOMMAR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0