K L A S S F E S T

Puh, 10 år, TIO ÅR, va f#n har tiden försvunnit?? Men det ska bli otroligt skoj i alla fall. Jag är laddad. Shoppade såklart nya kläder inför detta i går, skorna som jag skulle ha fanns inte i min storlek men hoppas på att detta ska fixa sig under veckan. Ska ngn iväg och in på din sko, snälla säg till ;)

En tjuvkik på vad jag ska täcka kroppen med ;)


A bakar just nu negerbollar ( vet att det nu heter chokladbollar, men det skiter jag i) själv har jag inga points kvar så det blir att äta frukt, fast det kanske slinker in en.. har ju faktiskt gått runt sjön i dag i alla fall.

I morrn får vi se vad som händer. Det är barnvagnsbio, men den höll på i två timmar. Kanske i överkant. Får se om jag tar en promenad i stället.. funderar på att föreslå After Work på fredag för de andra "Piggelin-mammorna" Har ju pratat på att ta en fest men inte så lätt att få ihop det, så detta kan ju bli en lättare variant och sen i sommar ta en grillfest eller ngt.

Ne.. blåsningen!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Har du kollat Din sko på nätet? Kanske finns de där även tunikan med muffins kan ju finnas på nätet, fast det har du väl kanske redan kollat. Ses om ett par dagar! Kram

2010-03-22 @ 15:12:03
Postat av: Charlotte

Jag ska till Nordby och jobba på lördag. Men det är lite väl sent kanske? =) Va kul med återträff!! Längtar redan till våran, en det är ju 3 år kvar! : /

2010-03-22 @ 23:45:09
URL: http://charlottis.blogg.se/
Postat av: Henny

Anneli; Jo jag har allt kollat nätet, men tror inte jag hinner få hem dem i tid. Nu ska en kompis iväg så förhoppningsvis löser det sig. Men tack för tipset ;) Nätet är alltid bra att ha! Kul det ska bli att ses i morrn, hur många blir ni? Å äter du laktos nuförtiden?? Kramar



Charlott! Snäll du är ;) Men tror det ska lösa sig, Evelina skulle till Torp i dag. Tack ändå! Kram

2010-03-23 @ 10:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0