Lyckat!

Hade verkligen hoppats på lite sovmorgon i dag men strax innan sju väckte lillan mig. Bara att gilla läget och dra sig ur sängen. Men hon har varit så ledsen nu på morgonen, strök på lite bedövning på tandköttet och då somnade hon. Alldeless svullen i munnen, stackars liten! Positivt med att komma upp tidigt är att man får lite gjort, skönt. Även pratat med A, de hade kanon väder och gjorde sig iordning för en dag i backen. Lite avis är jag allt, men nästa gång blir det jag som hittar på ngt. Viktigt att vi gör lite för oss själva oxå.

I dag vet jag inte vad som händer, beror väl lite på om Annies humör blir bättre. Får väl ta oss in till Ed, ta ett varv runt sjön i solskenet. Tror mamma och pappa kommer hit i eftermiddag, ska laga middag ihop. KUL! Sen  är det ju andra chansen i dag, ska nog köpa hem ngt gott och bara mysa i min ensamhet, ganska skönt ibland!

Middagen i går blev superlyckad. Renskrapade tallrikar, gott vin, trevliga vänner och en hel del olika samtalsämnen. Kanon kväll med andra ord.

Ne nu vaknade skrutten!

Later...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0