mitt hjärta smälter

Åh, i dag har det varit en superbra dag! Vädret var kanon, promenerade och lunchade med Evelina. Annie var på strålande humör så det var majs över hela mackerian ;) Kasta saker är det roligaste just nu. Planerade lite inför helgen, skvallrade och så blev det även lite prat på Påsk ;) Mys dag helt enkelt!

Tog mig även en tur till Säbyn så Annie fick leka med mormor och morfar, hon ska ju vara där i helgen. Kommer gå superbra, det känner jag på mig!

I går var världens bästa myror här, mina förra arbetskamrater. Var så trevligt och Annie fick söt klänning. Känner verkligen att man vill jobba där igen, vilka härliga människor. Så här glad blev Annie för klänningen!



I morrn blir det fullt upp. Först ut till Lovisehom på morgonen och få mitt hår färgat. Sen kommer mor och far och ska passa Annie när jag klipper mig. Å sen direkt till After Work för att möta upp "mammorna", ska bli sååå kul att ses utan barn med ett glas vin i handen ;)

Just de, Annie har börjat säga mamma och pappa. Mitt hjärta smälter!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Tackar för senast! Det var mycket trevligt :-)

Annie är verkligen en super go liten solstrålen och hon blev väldigt söt i klänningen.

Ha de gott!

Kram

2010-03-26 @ 02:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0