Vilken härlig dag, trallallala

Ännu en underbar dag, är nog inne i ett flow av bra dagar ;) Började med morgonmys till the Voice, vilket vi har varje dag! Sen blev det en tur till Loviseholm. Anita färgade mitt hår, tack!

Nu ligger Annie så gott i vagnen och sover, jag har lagat middag som mamma, pappa och A ska äta när jag är på After Work. Ska ju klippa mig innan oxå, härligt!

Nu ska jag se om kläderna jag tänkt mig för kvällen passar ihop, får se om jag hinner uppdatera er senare ;)

Lyssnar på gamla låtar i dag med, vilka minnen låtar väcker. Just nu är det Red Hot Chili Peppers och metallica, kommer ihåg att jag lyssnade mycket på dem i nian, jag och tobbe. Tänk att det redan är 10år sen.. känns ju som i går. Ska bli kul med återträffen i morrn! Tänker oxå på vad mycket som har hänt på dessa 10 år, hur man har utvecklats som människa. Och jag är ju tilloch med mamma till världens finaste tjej!

Ne nu ska jag sluta pladdra och börja fixa iordning allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0