Alla sover!

Här sitter jag, borde egentligen lagt mig för länge sen. Varit på väg flera gånger. Men fastnar ju här heela tiden. Haft en relativt bra dag. Supertrött i morrse, drömmer för mycket. Men jag och Annie åkte till Piggelin, där vi var ensamma nästan hela tiden. Annie älskade de då hon fick all uppmärksamhet. SEn gick vi på promenad i det underbara vädret med Evelina, tog vägen om Kaborn och kollade huset. Superfint! Blev även en kopp i solskenet, härligt!

Eftermiddagen spederades i sandlådan, å jag lovar att det var sand PRECIS över allt. Hon är väldigt givmild när det gäller att dela med sig av sanden. Till och med  bh var full ;)

I morrn ser det ut att bli en fin dag, satsar på morgon promenad och Piggelinbesök.

Ne, nu blir det sängen innan jag stupar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0