Sandaler på!

I dag fick jag riktig sommarkänsla när jag vaknade. Härligt väder, inte jätte varmt men de kommer nog. Bara det solen är framme och det inte regnar är jag nöjd. Letade som en tok efter ngt att ta på mig i morrse, har ju typ inga kläder som passar längre. Hittade i alla fall ett par vita linnebyxor och en tubtopp, de får det bli. Letade även upp mina gladiatorsandaler, sommarpoäng på de!

Så i dag blir de Piggelin, fika på Jonssons och promenad. Halsen känns även den helt ok så en löprunda i kväll är bokad. Blir en finfin dag!

LÄngtar tills nästa onsdag då jag och Annie ska ta en tur till kusin Agnes. Blir nice!



Tänk över ett år sedan i stod i värmen med våra magar. Kortet taget 16 maj. Å nu är våra små sessor snart ett år. Som sagt en dag i Strömstad får de bli!

Ne nu ska jag packa skötväskan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0