Tradera, tradera, tradera...

Sitter å lägger upp lite annonser. Har så mkt saker som jag ALDRIG använder så kanske kan någon annan få ta del av dem. Sen växer ju lillan i en rasande takt så lite av hennes saker ligger oxå ute, kan ju inte spara på allt. Får väl se om något blir sålt. Har ju haft ganska tur med det jag har haft ute innan. La dock ut en klänning och en tröja åt mamma, och de har jag inte fått sålt än, men jag provar igen ;)

I dag har vi haft lite kalas för Andreas som fyller år på onsdag. Det var bara hans föräldrar och min mamma här, så det var lagom. Hade bakat en morotskaka som jag bjöd på, Leilas recept. Såklart! Av mina föräldrar fick han en vattenslangsupphängningsutdragbar mojäng, ni förstår va?? I varje fall var den precis en som som han ville ha ;)
Av sina föräldrar fick han en torkvinda, vår gick sönder i vinter. Kanske var det en pik att han ska börja tvätta mer.. Sen fick han även dessa fina stolar, köpa på EM för den som är sugen.. Jag ÄLSKAR dem!


Blir nog många timmar i dem, härligt!

När A tränade förut passade jag på att gå ett varv, superskönt! På vägen hem hoppade vi inom kiosken, passade på att äta årets första mjukglass. Mmmm va gott den smakade. Det tyckte Annie oxå ;)

I morrn bitti ska vi till Bälnäs, Annie ska fotas. Hoppas på att hon ska visa sig från sin allra bästa sida. Andreas har sin lediga måndag i morrn så vi får se vad som hittas på..

Ha en bra söndagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0