illa jag mår illa...

Är så trött att jag mår illa, inte alls van att jobba tidiga tider längre.
Sen kan det bero på att ett barn kräktes på jobbet,
inbillningssjuk blir jag alltid då.

Haft en lugn och sjön eftermiddag, Annie var lika trött som jag.
Somande kvart i sju, lillan har haft låånga dagar denna veckan.
Nästa ska jag se till att de blir kortare, för oss båda!

I morrn är det utvecklingsarbete på förmiddagen och eftermiddagen har jag tagit ledigt.
Underbart, jobbar 8-12. Lagom!
Storstädning och fixning av huset står på schemat.
Är sugen på att börja adventspynta lite.
Ska i alla fall kolla över vad jag har och vad som ska inhandlas.
Lummel måste jag ut å plocka i alla fall, massvis :)
Mossa är jag glad att jag fixade förra vecka, innan snön kom.

Här är mina senaste inköp inför pyntandet, från Farmor Majas Vind!

Hjärtat fanns i flera olika storlekar och färger. Ska köpa några vita oxå, detta valde Annie.
Å Sara dessa bokstäver var både billiga och i "rätt" storlek :)

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0