färdigutbildad??!!

Oj, helgen försvann ju fort, men den var verkligen bra.
Lördagen spenderade jag och A på vift. Vi var på Ullared och i lite andra affärer. Shoppade både de ena å de andra. Lite till pyret, lite mer till Annie och så ett å annat till oss. Hade en mysig dag tillsammans. Är så glad i dig ♥

I går var vi ganska slitna, i alla fall jag.
Blev en fixardag här hemma, rensade ur garderober och hängde bort vinterkläder. Hej våren!
Anton var hemma på visit så han, mamma och pappa var här å fikade.

I dag har vi varit på sista föräldrautbildningen. När man är på dessa träffar får man mpnga aha upplevelser. Har glömt bort mycket å en del har jag nog förträngt. Har väl egentligen inte förstått att vi ska gå igenom alla faser en gång till. Får väl se på En unge i minuten senare, blir alltid helt till mig när föräldrarna för första gången får hålla i sitt barn, går inte att beskriva känslan. När vi var iväg passade mamma och pappa Annie, de lagade även middag här hemma. TACK!

På tal om bebis, denna söta bodyn hittade vi på Kappahl.


På Lindex hittade jag denna fina tunikan till Annie


Tänk att det kan vara så kul att handla barnkläder



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0