liten med bestämd

blev en lite annorlunda torsdag.
A fick äntligen en tid på hud i Uddevalla, och det var som vi trodde hela tiden.
Synd bara att de inte kunde ha skickat remissen de tre första gångerna han besökt läkaren.
Lidit så i onödan, stackare!
Hoppas nu att det inte tar allt för lång tid att få bukt på. Kunde tydligen va svårbehandlat.

Passade på att ta en tur till Torp efter.
Blandare och lite annat till badrummet fixat.

Annie fick sig vårjackan jag visade förra veckan, från Lindex.
Såå söt! En baddräkt fick oxå följa med hem. Lillan har speglat sig hela kvällen :)

Även jag fick mig en ny jacka, känner att jag inte vill töja ut min vanliga vinterjacka allt för mycket.
Hittade en på DeVal, 50% rea oxå. Inte alls fel :)

Annie var dock inget barn att vara stolt över i de sista butikerna, betedde sig som en riktig skitunge. Men någon gång ska väl det oxå komma, A tog henne under armen och gick ut.
Vägrar att hon ska tro att det är ok att bete sig så.. Tålamodskrävande!

Som tur är slutade vår dag med en mysig kväll, blev nedbäddad i soffan och Annie serverade kaffe, bästa leken just nu!

Nopp, dags att förbereda morgondagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0