proppmätt

Dagens middag blev en succé.
Stekt fläskfile med hemmagjorda klyftpotatisar och grekisk "gegga" med fetaost & vitlök.
Men, åt lite för mycket bara. Så nu är jag däckad i soffan.

I morrn blir det lite lek & fika med L & M. Får se om B & S oxå kan.
Får väl bjuda på våra egenbakade semlor, hoppas nu att de gillar de :)

Annars har vi inga större planer för helgen, blir nog ganska lungt.
A ska fixa lite i badrummet, förhoppningsvis är det klart för kakelsättning nästa helg.
Mitt projekt är just nu Annies nya rum. Men innan jag kan börja med mitt måste A måla häftgrunden.
Eftersom den är oljebaserad vågar jag inte det.
Men sen är det min tur att ta över. Ska bli såå kul att förvandla om rummet. Tror det kommer bli såå fint.
Denna tapet funderar vi på.
Från Decor Maison, Saga.

Vad tycker ni??

Ryggläge som gäller, pyret buffar så mysigt i magen.
Tänk att jag nu går in i vecka 19. Offatbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0