veckans bästa dag

Ännu en fredag. Älskar verkligen dessa dagar, ett plus är ju att man är ledig oxå :)
I dag har vi varit på 1.5 års kontroll för lillan, hon var så duktig så. Lite tårar när det var dags för sprutan men efter en liten stund var det glömt och hon vinkade så glatt hej då till E-L.
En sväng in på EM´s rea fick det oxå bli. Kom hem med en bit tyg och en cult ljuslykta.
Hittade även sängen som jag tror ska få flytta in i Annies nya rum.
Bild kommer senare.

Denna skänk funderar jag på in till vårat vardagsrum. Även den på Em.


Nu ska jag försöka få ut vår barrande gran. Resten ska bort under helgen.
Sen måste jag även in å handla lite.
Ikväll blir det fredagsmys med Alfons och föräldrar.

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0