s v å r t


I bland är det svårt att se saker från den ljusa sidan.
Besök på Näl i går, mjölkstockning och hög feber. Sur som skräcken på bvc efter att ha fått helt fel råd.
Feber hela natten, Ville har sovit max 2 timmar. Både jag och A är grymt trötta.
Till detta en liten tvåårig prinsessa som vill testa alla gränser och ifrågasätta allt.
Som sagt i bland är det lite svårt..

MEN jag har trots allt de finaste barnen, friska och för det mesta alldeless underbara.
Jag har en sambo som jag värdesätter mer för varje dag som går.

Å det bästa av allt är att vi nu har semester. Den 17 augusti börjar A jobba igen och innan det ska vi hinna med lite kuligheter. Vi har bla tänkt oss

* En tur till Karlstad

* Lisseberg med momo & mofa

* Husvagns semester med svärföräldrarna

* Koster

* Ja å lite annat smått å gått.

Men först ska jag få iordning på stockningen och medicinera bort min feber.

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0