andra koppen

 
bild lånad från Zoegas

Att det ens kan vara möjligt att inte ÄLSKA kaffe.
Hade nog inte överlevt en dag utan (förutom vid bakfylla, då smakar det inte)
Eftersom lilleman valde att vara vaken mellan 01 och 03 samt att stiga upp vid 5.30 så blir det nog några koppar i dag. Förhoppningsvis är det förkylningen som spökar, för han har ju ÄNTLIGEN fått lite bättre sovrutiner nu.

Min förkylning verkar oxå vara här för att stanna :/ Suck säger jag. Vill ju träna, känner att jag måste komma igång igen efter foten/ryggen och nu förkylningen. Siktar på nästa vecka, då j*lar

Planer för i dag då?
Annie ska busa på räven under tiden ska jag och Ville passa på att handla lite. Säkert blir det lite sandlådehäng med tillhörande sandsmakning av lilleman. Lite "gå-träning" med läragåvagnen och gungning hinner vi säkert oxå med. Sen det där tråkiga som man alltid gör med städ och mat, men det behöver man ju inte ens nämna...
Just det, en tårtbotten ska bakas oxå.

Njut av dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0