k v a l i t e t s t i d



Att man ens kan få ha det så här bra!
Låånghelg vilket här hos oss betyder familjetid. Vi älskar verkligen att umgås, bara vi. Så mysigt!
I går hade jag, Andreas och Annie en kanondag på Liseberg. Vi åkte karuseller, åt godis, spelade, gjorde ansiktsmålning och så lämnades napparna. Annie var på superbra humör hela dan och allt var bara kul!
Ville var och busade i Säbyn under tiden, även han hade haft en bra dag :)
Älskade ungar!

I dag var det fotografering av Ville på schemat, gick väl helt ok. Dock blir det ett besök till då vi inte fick till alla kort som jag önskade.
En tur till Mellerud och besök på Vita Sannar.
Självklart doppade lillan fötterna, liiite kallt än.
Lekparkshäng, pannkakslunch och glass.
Behöver jag säga att vi haft en kanondag!
Vi avslutade med middag hos svärföräldrarna där Annie fortfarande är kvar. Kusinen skulle sova över så då ville skruttan oxå vara kvar.

Andreas är ute å fixar lite och Ville sover så jag tänkte ta ett glas rött och landa i soffan.
Hoppas ni får en fortsatt fin helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0