mina älskade

 

Läste precis ett blogg inlägg som fick tårarna att rinna.
Andreas kusinbarn ska inom några veckor genomgå en hjörtoperation, bara 6 månader gammal. Jag kan inte i min vildaste fantasi förstå hur detta känns, vilken oro och obehagskänsla L & J måste ha.
Att ens tänka på saken gör mig skakis, lilla lilla A.

Men trots allt ger detta mig en tankeställare, för va gör det egentligen om Ville går upp klockan 5 eller om Annie´s frukostmacka tar 1timme att äta upp. Vad spelar det för roll om Vílle slänger tallriken i golvet så gröten skvätter eller om Annie hoppar i vattenpölar utan gummistövlar.
Mina "problem" känns helt plötsligt som väldigt små och obetydliga.
Ja ibland kan man behöva tänka efter lite.

Ta hand om er


Kommentarer
Postat av: N

Vad är det för adress till deras blogg?

2012-05-16 @ 19:56:58
Postat av: Henny

Deras blogg är låst, så tyvärr ger jag inte ut adressen

2012-05-16 @ 21:16:30
Postat av: N

Det förstår jag.

2012-05-17 @ 22:23:05
Postat av: Linda

Hej Henny! Jag önskar ingen detta hemska vi går igenom, men jag är samtidigt tacksam för att denna erfarenhet lär mig att bli bättre på att njuta av livet och ta vara på allt det goda det har att erbjuda. Det värmer att läsa det du skriver och se att detta goda kan vara till nytta även för er. "Det finns inget ont som inte för något gott med sig" heter det ju. Jag är beredd att hålla med. Hälsa och krama din fina familj från oss. Kramar //Linda.

2012-05-18 @ 11:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0