U N D E R B A R T

 
Vilka otroliga dagar vi haft, Fint väder och bästa sällskapet!
Ler bara jag tänker på det.
2 heldagar på Astrid Lindgrens värld
Bad i poolen på campingen
Kvällsmys med kortspel i förtältet
God mat, fika, glass, godis, dricka & vin
 
Tack kära bror med familj för underbara dagar!
 
MEN om min kropp inte var redo för bikinisäsongen innan denna trippen så är det absolut inte det nu heller, har ju ätit massor, å hela tiden.
I stället för att göra som jag brukar, "ta tag i det i morrn och smälla i mig mer i kväll" så snörde jag på mig joggingskorna och tog en runda på 5 km på 31.30. Inte så illa ändå :) Ja ibland får man vara stolt över att man har lite karaktär i alla fall.
 
I veckan jobbar A. Vi andra har sommarlov. I morrn ska jag och barnen bara vara hemma, hänga vid poolen äta frukt och mysa. När pappan kommer hem har barnen önskat sig ett kvällsdopp! Sen hoppas jag att veckan innehåller Sågtjärns-häng, bebisgos & tjejdag med Annie har jag tur får jag se S oxå :) Å självklart är det dansskorna som gäller på fredag. "Tjejfest" hos V och vidare till Håbol. Längtar bara liiite :)
 
Ne dags att sova lite, Ville förstår ju inte detta med att sova länge på semestern.
 
Puss!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0