Finaste Annie

 
Sitter här och tänker tillbaka. Idag har det regnat, för fyra år sedan var det varmt, supervarmt. Efter att ha väntat sedan den 21/6 var jag nu ganska trött på att vara gravid, samtidigt hade jag gått in i en  känsla "Jaja, jag kommer väl alltid att vara sån här" Konstigt de där. Andreas åkte å tränade under eftermiddagen, gräset behövdes klippas så jag tänkte - Ja gört, de kanske kan få fart på pyret.
Glömmer aldrig A´s min när han kom hem. Har DU klippt gräsmattan, heeela gräsmattan. Hur tänkte du nu??
MEN mina kära vänner, det fungerade. Under natten startade värkarna. Å jag gjorde som jag blev tillsagd, tog två Alvedon, badade, försökte sova, äta.
Under förmiddagen åkte vi mot Näl. Fick stanna i Bäckefors, blivande pappan var hungrig. sen blev det minst två matstopp till innan vi var där. Eftersom jag inte var öppen så mycket blev det orden, ta en promenad. Jag hade så ont och det var så varmt så vi tog en biltur. Efter några timmar tog illamåendet över och vi åkte in.
Badning var ända smärtlindringen, lustgasen gjorde mig bara ännu mer illamående. Efter några jobbiga timmar kom pyret.
 
4480g & 54cm, en tjej. Den finaste som vi skådat!
 
Du var en bestämd liten tjej från början, att sova i egen säng var inget för dig. Så nära som möjligt! Att du nu fyller fyra känns helt ofattbart. Du är tjejen som är omtänksam mot dina kompisar, du är rättvis och noggrann. Att pyssla, måla och skriva älskar du. Hela alfabetet klarar du av, duktiga unge :) När du var liten klädde vi dig  mycket rött, aldrig rosa. Nu ska det nästan bara vara rosa, glitter Hello Kitty och prinsessor. Högsta önskan var en sminkdocka i 4 års present.
 
När man frågar vad du ska bli som vuxen är svaret alltid detsamma. - Jag ska bli Åsa. Klippa hår, vara dansfröken och spela fotboll. Hon ska bo i vårat hus tillsammans med sin kille V och deras barn. (Vi andra får flytta)
 
 
Fina Annie, i morrn fyller du 4år.
Att få vara med dig varje dag, se dina framsteg och utvecklig är en ära.
Födelsedagen firas med paket och skönsång, barnkalas och myskväll.
 
 Grattis underbara du
Älskar dig så obeskrivligt mycket!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0