Vilken vecka!

Skolavslutningsveckan är gjord!
Vart tog detta läsår vägen egentligen.
Helt sinnessjukt att det redan är över (fast jag jobbar två veckor till)
Men vilket läsår vi haft, mitt bästa!
Träffat så många fina nya kollegor, fått en vän som betyder så otroligt mycket.
Det är verkligen lycka att få ha det så bra å hösten kommer bli ännu bättre!
Var så säker :)
 
Veckan i övrigt har handlat om sommarfester, tårtbakning och möten.
Jag har varit obeskrivligt trött och aningen stressad.
Träningen och promenader har fått prioriterats bort, tyvärr då jag vet att jag behöver det.
Men just denna veckan hade dygnen inte rätt antal timmar.
 
I morrn blir det 11-kaffe å semesterplanering med fina vänner!
Sen blir det "mammi-camp" hos Hanna.
Ska bli otroligt kul och välbehövligt!
 
I övrigt tänkte vi ägna helgen åt att fixa med husvagnen inför midsommar,
längtar lite smått ihjäl mig måste jag erkänna!
 
Å på söndag kan inget stoppa min terapipromenad med S.
Vännen då tar vi väl två varv på en gång, alltför länge sen nu!
 
Hoppas ni haft en fin start på helgen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0