Lyckad helg!




Fredagskvällen blev så bra och mysig! Taco, fredagsmys och kusinlek med finaste Agnes i Säbyn. Julklappslottning, fika och.skratt. Och liite hög ljudnivå. Nästan hela familjen, bara Adam & Anton som fattades. Gillar sånna fredagar, härliga familj! Annie tycker dock det vore bättre om kusinen bodde i huset bredvid oss. -Mamma, då skulle vi kunna leka oftare :)




Trots den dåliga uppladdningen gick det bra idag, inte lika bra som ifjol men 11km klarade jag av. Nöjd!

Hem och förbereda middag till finbesöket.

Blev några timmar med mat, skratt, bus, lite tjiv, fika, mys och bus!

Innan Annie somnade sa hon. -Mamma, det är så mysigt när alla är här. Kan inte annat än instämma! Det är lyxigt att utöver mina egna fina ungar få ha två sötnosar till. Att se Freja & Ville skratta så de kiknar tillsammans vid matbordet (att de också smög in med skålen skruvar på Villes rum och mosade i sängen är en helt annan sak) eller att få se Ebba stråla av lycka när hon tillsammans med Annie leker med ponnyhästar. När Freja blir ledsen och kryper upp i Andreas knä eller när Ebba sträcker upp armarna och gosar sig i mitt knä!

Det kallar jag LYCKA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0